sobota, 6 stycznia 2018

WYNIKI: KONKURS Z Canpol Babies: Mata "Piraci"

W tak chłodnie dni, zabawa z maluchem przeważnie odbywa się w domu, Aby ją umilić mam dla Was coś specjalnego! 
A co? 
KONKURS ;-)

CO MOŻECIE WYGRAĆ W TYM MIESIĄCU?

Fantastyczna mata z funkcją kojca "PIRACI".
Więcej informacji o nagrodzie znajdziecie na stronie producenta: (KLIK KLIK)

JAK WYGRAĆ? 
Konkurs fotograficzny dla obserwatorów mojego bloga, jak i Fanpage.

TEMAT PRACY: "MOJE BEZTROSKIE DZIECIŃSTWO."
Prześlij swoją fotografię, na którym będzie ukazane Twoje beztroskie dzieciństwo. 

WYNIKI: 

Nagrodę wygrywa Pani Dorota Diana. 

  "Moje dzieciństwo było bardzo wesołe i pełne żartów i śmiechu...tu kilka przykładów moich pamiątkowych fotografii ... Z (Ś.P.) Mamą na wczasach w Zakopanem (tą portmonetusię co mam na szyi mam do dziś w pokoju - miś ma ją na szyi), i zdjęcia z balów karnawałowych - moje ulubione z przebrań które robiła mi Mama - Koziołek Matołek - moja ulubiona kreskówka i Zajączek Szarak z ukochanej książeczki o wyścigach zajączków, zdjęcia z sesji foto robionych przez (Ś.P.) Dziadka (miał mini studio w domu i nie tylko robił zdjęcia ale też wywoływał i oprawiał - to On "zaraził" mnie pasją fotografowania), oraz Jego żartów "spacerowicz bez głowy" w Orzyszu i "pada śnieg" - popisowy "numer" Dziadka : ustawić się pod zaśnieżoną choiną i pozować a jak już ma być robione zdjęcie to On uderzał albo kopał w drzewo i się "kulił" tak żeby nie naleciało mu tego śniegu w oczy czy za kołnierz a osoba "ofiara" żartu była cała obsypana zimnym puchem z nagle. No i "perełka" z krową - na wakacjach z Dziadkiem często pozowałam z napotkanymi zwierzakami i tym razem po "obfoceniu" kurek i kota przyszła kolej na krowę gospodarzy u których nocowaliśmy. "Łaciata" jednak nie była zachwycona z zostania modelką i ruszyła przed siebie (na oryginalnym zdjęciu można to zauważyć tu słabo widać) a ja miałam kostkę okręconą łańcuchem ...i "przejechałam" na plecach wleczona za nogę aż do lińji drzew gdzie krowę dopadł Dziadek (po tym zdjęciu rzucił aparat i nas gonił)...efekt - reszta wakacji z poważną kontuzją kostki... ale wakacje pod namiotem na wsi u kolegi Dziadka niezapomniane.... Sebastian Ekielski, Magdalena Zalewska, Grażyna Ekielska zapraszam do zabawy"


 Jak moja mama wcześniej wspomniała:
"Decyzja była bardzo trudna. Analiza- rzetelna. Aż łza kręci się w oku ze wzruszenia, gdyż Państwa wspomnienia z dzieciństwa są naprawdę radosne, co zostało uwidocznione na fotkach (szczęście w oczach, wesołych zabawach i całkowita beztroska). Po wnikliwej analizie, wzięciu pod uwagę ogólnego wyrazu artystycznego oraz adekwatności tematycznej JURY podjęło decyzję, co do wyboru zwycięzcy [...]. Pozdrawiamy i dziękujemy za wspaniałe chwile, których Państwo nam dostarczyliście poprzez intymne, wzruszające sceny z Waszego życia." Słowa mamy ;)
 
Dziękuję wszystkim za przepiękne wspomnienia! Zwycięzcę proszę o wiadomość prywatną
 

ZGŁOSZENIA Z BLOGA (e-mail):

 1.
Witam,
Przesyłam zdjęcie z mojego beztroskiego dzieciństwa:)
Pozdrawiam,
Arkadiusz Budzyński
colbus@wp.pl
data:19 stycznia 2018 21:36

ZGŁOSZENIA Z FANPAGE:

Uwaga! 
Zwycięskie prace zostaną wybrane spośród innych przesłanych zgłoszeń z BLOGA (vogueswing@gmail.com) oraz z FANPAGA!

Dodatkowo dla chętnych (nie wpływa to na wynik konkursu). Zrobisz mi wielką przyjemność, jeżeli: udostępnisz konkursowe zdjęcie, polubisz je i zaproś znajomych/rodzinę do wspólnej zabawy na Facebooku! :)

https://www.facebook.com/vogueswing/photos/a.1484418431776442.1073741828.1484408948444057/2005373843014229/?type=3&theater


REGULAMIN:

1. Organizatorem konkursu jest blog: VogueSwing . Sponsorem nagrody jest firma: Canpol Babies.
2. Nagrodą w konkursie jest mata "PIRACI" marki Canpol Babies.
3. Konkurs trwa od 06.01.2018 do 19.01.2018 (zgłoszenia przyjmowane są do godziny 23:59).
4. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu oraz na Fanpage VogueSwing w ciągu 3 dni od jego zakończenia. Po ogłoszeniu wyników wytypowana osoba zobligowana jest do przesłania danych adresowych w przeciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku nie przesłania danych adresowych w wyżej wymienionym terminie, typowani są kolejni zwycięzcy na tych samych zasadach.
5. Temat konkursu: "Moje beztroskie dzieciństwo". Konkurs fotograficzny. Prześlij swoją fotografię, na którym będzie ukazane Twoje beztroskie dzieciństwo.
6. Wygrywa 1 osoba. Pracę wybiera komisja w składzie dwuosobowym: ja (VogueSwing) oraz moja mama - narada rodzinna :-)
7. Jedna osoba może przesłać 1 zgłoszenie! Praca zgłoszona, nie powinna być już nagrodzona w innym konkursie. Prace konkursowe można zamieszczać na:
 *blogu w komentarzach:
- http://vogueswing.blogspot.com/2018/01/konkurs-z-canpol-babies-mata-piraci.html
* poprzez nadesłanie jej na e-mail: vogueswing@gmail.com (prace z e-maila zostaną udostępnione publicznie w tym poście jako "Uczestnicy konkursu")
oraz na 
*Fanpage pod zdjęciem konkursowym:
8. Nagroda wysyłana jest tylko na terenie Polski bezpośrednio od Producenta marki Canpol Babies. Wszelki kontakt proszę kierować do Organizatora konkursu: (VogueSwing) vogueswing@gmail.com
9. Serwis Facebook zwolniony jest z pełnej odpowiedzialności co do przebiegu konkursu. Promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez serwis Facebook ani z nim związana.
10. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
11. Dane oraz informacje dostarczone przez Uczestników konkursu będą wykorzystane na potrzeby konkursu (m.in. ogłoszenie wyników, dostarczenie nagrody).
12. Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.) i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie, rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
13. Z konkursu wyłączone są osoby spokrewnione z organizatorem konkursu (członkowie rodziny). 

12 komentarzy: