piątek, 26 października 2018

Krasnal dla Twoich krasnali


Regularnie uzupełniam szafę synka (nawet mam już reklamówkę ubrań na lato - lubię wyprzedaże :-) ) . Leon rośnie w zastraszająco szybkim tempie! Sama nie wiem kiedy ten czas zleciał. 

Przeszukując Internet natrafiłam na sklep KRASNAL.
Zawsze przed zakupem, sprawdzam Fanpage. Często tam znajdziemy recenzje innych kupujących. Przeczytam je i byłam już spokojna, że jest to uczciwy sprzedawca. 

Co zamówiłam?
Body z długim rękawem oraz spodnio-legginsy.  

Psssst... Na samym końcu mała niespodzianka.

Sklep oferuje odzież m.in marki Pinokio. Większość z Was zapewne ją zna. Jednym słowem są: solidne.
Zawsze porównuję ceny z innymi sklepami, który oferują ten sam produkt. I tak właśnie znalazłam się tutaj... U Krasnala.
W oko wpadło mi pastelowe, miętowe body ze słodkimi aplikacjami, m.in. w  lwy.  Te zwierzę kojarzy się z imieniem syna i mam chyba małego hopla. Nie było innego wyjścia, jak wsadzić je do koszyka i czekać na przesyłkę, aby zawisły w szafie syna. 
*body 100% bawełna (zamówiłam rozmiar 86)
- ogromnym plusem są zatrzaski przy szyi, dzięki nim łatwiej wkładamy je przez głowę, nie rozciągając przy tym materiału

Jako, iż syn wielbi siadać na spacerach w przeróżnych miejscach, postanowiłam kupić mu spodnie, na których zaraz nie będzie widać brudu :-) Są mięciutkie, cienkie i nie krępują ruchów. Nawet dostały pozytywną rekomendację od moich znajomych, którzy również je posiadają.
* legginsy 95% bawełna, 5% elastan (zamówiłam rozmiar 92) - wolę większe, bo są dłuższe. A perfekcyjnie trzymają się w pasie!



Oj oj oj... Jak ja go kocham. Body są w rozmiarze 86- a są dość spore i szerokie, więc nie przylegają aż tak do ciała i nie krępują ruchów. Synek w nich zasnął i spał długo.

A tak prezentują się legginso-spodnie.  Zabawna aplikacja na kolanach - to taki ciekawy akcent.

Czy jestem zadowolona z jakości świadczonych usług?
Nawet bardzo! Kontakt z personelem sklepu na 6. Dopytywałam się o rozmiary wybranych produktów (poprzez Fanpage), a odpowiedzi dostawałam z przysłowiowym "uśmiechem na twarzy".

Czasami ktoś może mieć dobre produkty, ale obsługa klienta jest fatalna. I taka sytuacja też mnie spotkała w innym sklepie (opisywałam o tym posty niżej). Dlatego czasami nawet troszkę dopłacić lub zostać u miłych osób i być obsłużonym jak należy. 
Dlatego czasami lepiej troszkę dopłacić lub zostać u miłych osób i być obsłużonym jak należy.

POLECAM wszystkim ten sklep. Ja zostałam obsłużona z pełnym profesjonalizmem.


Dodatkowo mam super wiadomość. 
Sklep był tak miły, że przyznał rabacik -10% na cały asortyment!
kod: vogueswing
(kod ważny do końca tygodnia: 31.10.2018)
Zawsze cieszy oko :-) A ceny jak już wspominałam są bardzo konkurencyjne!
Jak coś zakupicie pochwalcie się!

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ciuszki z rysunkami :) Nie ma nic bardziej uroczego (oczywiście poza samym krasnalem w środku ;))

    OdpowiedzUsuń