niedziela, 11 listopada 2018

Idealny prezent dla najbliższych



W ciągu całego roku obchodzimy różne święta, m.in. urodziny, imieniny, rocznice, Mikołajki itp. Zastanawiamy się co sprawić swoim najbliższym. 
Ja wiem! 
Od pewnego czasu kupuję prezenty spersonalizowane. Staram się, aby prezent był przemyślany i dobrany do obdarowywanej osoby. 
Osobiście nie lubię kurzo-łapaczy, typu statuetki-figurki, które nic nie wnoszą. Prezenty muszą mieć "duszę".
Trzeba zaznaczyć, że każdy z nas jest inny i lubi co innego.

Jak każdy rodzic mam bzika, na punkcie swojego dziecka. Postanowiliśmy z mężem sprawić sobie "niespodziankę" w postaci obrazu syna. Leo rośnie w nieubłaganym tempie, z miesiąca na miesiąc zmienia się z niemowlaka w małego chłopczyka.
Jest to dla nas prezent- jednocześnie na kolejną rocznicę, ale także po to, aby zachować piękne wspomnienia na czymś namacalnym. Przeglądanie zdjęć na komputerze to nie to samo, co np.: obraz czy zdjęcia, które możemy dotknąć. 
Dodatkowo wnętrze naszego mieszkania ożywa. Zawsze gdy na niego patrzę, jestem szczęśliwa, nie tylko, że widnieje tam moje dziecko, ale również dlatego, że ja wykonałam zdjęcie :) 

Gdzie zamówiłam obraz na płótnie?
W sklepie internetowym:  MYGIFTDNA.PL
Przed zakupem patrzę na ilość opinii produktu/strony oraz jej wiarygodność.

Kochani przy okazji zaznaczę, abyśmy sprawdzali sprzedawców/sklepy przed zakupem. Jeżeli przed nazwą sklepu wyświetla nad się zielona kłódka (oraz https) - jest to znak, że witryna jest sprawdzona i bezpieczna.

A tak prezentuje się zamówiony obraz...

MOJA OPINIA:
Kolory są bardzo żywe i nasycone. Jest to mój pierwszy foto-obraz na płótnie. Nie żałuję, że go zamówiłam! Jestem zachwycona za każdym razem, kiedy na niego spojrzę.

Zamówiłam go w wymiarach 40cm x 60cm . Nawet spory :-)

Sprzedawca ma do wyboru ogrom stylów/ edycji Twojego zdjęcia.
Jednak ja chciałam zdjęcie takie, jakie zostało wykonane, bez żadnych zbędnych poprawek, ponieważ samo w sobie jest cudne.

Wrzucę Wam link, bo czasami ciężko jest go znaleźć, ponieważ oferta jest bardzo szeroka:
- link do zamówionego obrazu:  / KLIK KLIK /

Zobaczcie również na inne dekoracje ścienne :-) --> KLIK KLIK

Jak wyglądała przesyłka i kontakt?
Byłam bardzo zadowolona. Zakupu dokonałam po godzinie 20:00 (więc wiadomo, że nikt już wtedy nie pracuje). Następnego dnia, z samego rana dostałam e-maila z prośbą o akceptację projektu-wizualizacji, mojego obrazu. Dodatkowo zaznaczyli, że jeżeli dam odpowiedź do godziny 16:00- to wyślą go tego samego dnia. Hmmm... Możecie sobie wyobrazić, że przesyłka była u mnie w błyskawicznym tempie.
Mogę Wam tylko polecić. W tym temacie nie mam żadnych zastrzeżeń.




Obraz na płótnie przyczepiony jest na drewnianej ramce. Dodatkowo również mamy haczyk do ewentualnego montażu na ścianie.  


Zawsze przedstawiając Wam zamawiany produkt, staram się go szczerze rekomendować....
Czy jest jednak coś do czego mogłabym się doczepić?
Jedynie do zszywek z tyłu obrazu. Mogłyby być bardziej w linii prostej. Wiadomo, nikt tego nie widzi.

Jeżeli wiecie, że Wasza druga połówka lub ktoś z członków rodziny, ma swoje ulubione zdjęcie, dobrej jakości- to nie pozostanie nic innego jak przeobrażenie je w piękny foto-obraz :) 

A może jakaś sesja- niespodzianka, z której wynikną przepiękne zdjęcia i będzie z czego wybierać, aby móc zamówić je w formie foto-obrazów? :)

A Wy zamawialiście coś Mygiftdna.pl ??
Jestem ciekawa Waszych opinii, czy również macie pozytywne doświadczenia.

7 komentarzy:

  1. Obraz i synek piękny. Też się zastanawiam nad zakupem😉😘

    OdpowiedzUsuń
  2. obrazy są po prostu świetne :D Mam kilka rzeczy z mygift dna i są super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie obrazy i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie zdjęcie, ale ja wolę bardziej rozbudowane prezenty, bardziej praktyczne.
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Teraz moda.

    OdpowiedzUsuń