czwartek, 1 listopada 2012

Goodbye TOP LOOK! /Żegnaj TOP LOOK!/

Według mody szerokie spodnie to jest coś TOP. W gazetach pojawiają się modelki z luźnymi spodniami. I to ma być TOP LOOK? Właśnie dlatego ja nie podążam za modą na ślepo... Ubieram się w to co lubię, co mi się podoba. Szerokim- męskim spodniom mówię -GOODBYE! To nie mój styl- nie mój gust.

According to fashion the baggy pants is something TOP. In the newspapers there are models with loose trousers. And it has to be TOP LOOK? That's why I do not follow the fashion blindly ... I dress in what I like, what I like. Wide-male trousers I-GOODBYE! It's not my style-not to my taste.

źródło: magazyn HOT moda& shopping


Ale za to bardzo spodobał mi się sweterek Reserved, który został ukazany w gazecie AVANTI. Wybiorę się po niego :)). ( To ten pierwszy- jasny niebieski)

But it really liked the sweater Reserved, which is shown in the newspaper Avanti. I'll go get it :)). (It's the first-light blue)

Źródło: magazyn AVANTI



A już niedługo stylizacja z nową bluzeczką....

And soon styling with a new blouse ....






Również zapraszam na FACEBOOK (<-klik)-będę tam wystawiała RZECZY NA SPRZEDAŻ.(<-klik)

Also, I invite you on FACEBOOK (<-click)-I exhibited there THINGS FOR SALE. (<-Click)


59 komentarzy:

  1. Szerokie spodnie, hmmm... Nie wiedziałam, że będą modne, ale w wakacje znalazłam w sh takie w biało czarne podłużne pasy i je wzięłam :) Chyba bardziej ze względu na pasy ;D Jeszcze ani razu w nich nie byłam, bo są letnie, ale nie wiem czy je założę, czy przerobię, czas pokaże. A moda jak to moda, zmienia się w zaskakującym tempie ;P
    Sweterek piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne niektóre dziewczyny będą w takich spodniach wyglądały dobrze, ale ja bym się tak nie czuła :) A bardzo ważne jest to, aby w swoich ubraniach czuć się komfortowo :)

      Usuń
    2. Właśnie ja w domu czuję się dobrze, ale jakoś boję się trochę tych spojrzeń na ulicy, jak już bym była w centrum miasta to spoko, ale tak to nie bardzo, a mieszkam na obrzeżach ;P
      Wydaje Ci się tylko :)

      Usuń
  2. Koszula jest genialna! <3
    Ja interesuję się modą, ale nie czytam gazet tematycznych ani nie oglądam pokazów, bo nic mnie w nich nie inspiruje i nie trafia w mój gust. Zdecydowanie bardziej wolę modę uliczną :)
    Co do spodni, to uznaję tylko rurki i skinny ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają szerokie spodnie ale w innym kroju :))) co do sweterka to jest cudowny :))) a koszula śliczna-jestem ciekawa stylizacji z nią w roli głównej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie każdemu ładnie w takich szerokich spodniach. Ale najgorsze jest to, że jeśli jest moda np na rurki to praktycznie w żadnym sklepie nie dostaniesz np dzwonów! zapraszam na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. really great post! anyway, thanks for the visit and the comment. would you like to follow each other? :)

    regards,
    Diaz Hadian http://diazhadian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne 'szerokie spodnie' jakie mogę ubrać to te od dresu...jestem dość szczupła więc pewnie w takim fasonie wyglądałabym jak w worku;) Bluzeczka śliczna - już nie mogę się doczekać stylizacji. Haha, ach ta magia gazet - ostatnio wypatrzyłam w Hot śliczny perełkowy kołnierzyk i nie minęła godzina jak poleciałam po niego do sklepu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poleciałam do sklepu po ten sweterek ale już go nie było w tym sklepie :/ Poszukiwania dalej trwają :) Magia gazet działa :P Ja też szerokie spodnie ubieram tylko od dresu :))

      Usuń
  7. Moda, modą ale szerokie spodnie nie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  8. spodniom też mówię nie :P a bluzeczka jest śliczna, idealna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szerokie spodnie ? Również nie są dla mnie. Wolę super slimy.
    Bloga masz świetnego, genialne wyczucie stylu. Widzę ,że niedawno zaczełaś ale z pewnością zdobędziesz dużą popularność :)
    Bardzo dziękuję za komentarz u mnie, zaobserwowałam oczywiście!
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie czekam na stylizację z tą bluzką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bardzo często zakładam sportowe buty ;d Bardzo fajny blog, nie mogę się doczekać stylizacji z bluzeczką z ostatniego zdjęcia, a szerokie spodnie- hmm czemu nie?;d Obserwuję, będzie mi miło jak też mnie zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. seterek nr 4 gości u mnie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szerokie spodnie tak, koszula tak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobają mi się szerokie spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo interesująca bluzka! ten kołnierzyk <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fuuuj szerokie spodnie = jestem na nie :D
    Ale bluzka z czarnym kołnierzykiem bardzo ładna :D

    +Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweter, tez mi się podoba ! i nie mogę się doczekać stylizacji z tą koszulą :)

    http://aleolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuper koszula! :))

    xoxo
    http://cupofnovember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool clothes:) loveur blog!


    wanna follow each other?

    FLYINGSNAP.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. jej obłędna bluzka-płaszczyka nie kupiłam bo na nieszczęście nie miałam kasy w tym dniu bankomatu w pobliżu nie było bu bu bu - wiec leć tam albo pisz do Kay :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. also don't like those trousers so much
    but the jumpers are great ;)

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog, będę tu częściej wpadać:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka prześliczna. Czekam na stylizację z nią:)

    OdpowiedzUsuń
  25. w reserved mają ładne swetry ale czasem jakoś ich nie powala :)
    myslę że szerokie spodnie dobrze zestawione nie wyglądaja tak źle :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. szerokie spodnie nie pasują do mojej figury więc odpadają !
    sweterek faktycznie ładny :)
    a bluzeczka obłędna *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za odwiedzinki . :)

    co do top look'u jestem na nie. szerokie spodnie zostawiam dla biznes woman na spotkania lub inne bajery związane z pracą, wybieram klasyczne jeansowe rurki.
    www.blern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. takie spodnie zdecyowanie tez nie sa w moim guscie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

  29. Great post!

    Love your style and see you as such as good inspiration!!

    I'm an instant follower of you now :)

    Please feel free to check out my blog if you have the time

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  30. też nie lubię szerokich spodni.. koszula wygląda na fajna!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I really like wide trouser look, but I do think it's worth trying several different cuts to find the one that suits you because some can be quite baggy and only suit very tall girls.

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna bluzka <3 Uwielbiam czarne kołnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi tez się nie podoba ten trend. :|
    Ano ja wypiekałam tą modelinę, tak było mi wygodniej. A że mam słabą pamięć to trochę spaliłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. moim zdaniem szerokie spodnie to kwestia przyzwyczajenia :) kiedyś tylko takie wchodziły w grę i nikt nie chciał słyszeć o rurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowna bluzeczka <3 nie mogę się doczekać tego zestawu! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ta ostatnia bluzeczka jest piękna gdzie ją kupiłaś ? Oo

    Mam wrażenie że za kilka-kilkanaście lat będą tak samo popularne jak rurki.

    OdpowiedzUsuń
  37. zapraszam na mojego bloga, organizuję konkurs-do wygrania kupony na buty :)
    zapraszam:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mi też spodobał się właśnie ten sweterek;) jestem ciekawa tej bluzki z kołnierzykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam na zabawę do mnie, do której zostałaś nominowana :)
    http://aleolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. oj ja mówie szerokim spodnią nie! koszula piękna!

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna bluzeczka z kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I like this post so much: great purchase!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpowiedzUsuń