wtorek, 20 listopada 2012

I'm waiting for the winter /Czekam na zimę/

I oto moje ostatnie nabytki- ciepły sweter i wyczekiwana torebka :)  Na torebkę polowałam już długi czas ale ta najbardziej przypadła mi do gustu. A sweter? Od razu pomyślałam sobie o świętach :))

Teraz szukam jakiegoś komisu we Wrocławiu, ponieważ mam dużo nowych jak i używanych rzeczy do sprzedania, a już leń mnie złapał i nie chce mi się robić zdjęć, mierzyć każdej rzeczy i jeszcze wystawiać na jakimś portalu. Znacie jakieś fajne komisy odzieżowe?

 /handbag/ torebka -  ZARA
/sweater/ sweter - SH

No tak... moja modelka- Chica musi być na pierwszym planie :))





Przepraszam za złą jakoś zdjęcia ale robione było przez kamerę w laptopie.


111 komentarzy:

  1. piękny sweterek
    no i torebka bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka!! i sweterek cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygladasz ;)))

    www.live-style20.blogspot.com

    zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek :) A torebeczka też fajna, czarna.. uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo widzę,że zakupy udane:) teraz czekam na stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piesio na pierwszej fotce rozwala system <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze swój łebek gdzieś wciśnie :P Po prostu chce być w centrum uwagi :)

      Usuń
  7. ja też sobie poobserwuję;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ach te psy, zawsze chcą być na 1. planie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)) Nie mogłam odebrać jej tej przyjemności. Niech też ma swoje 5 minut :)))

      Usuń
  9. hehe fotogeniczny ten twój piesek:)

    torebka i sweterek = ideał:)


    w wolnej chwili będzie mi bardzo miło gościć cię na moim blogu :) zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torba cudo.. właśnie podobnej poszukuję :) sweterek też jest śliczny, i masz świetnego pieska - też bym chciała mieć takiego pupila :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) A pupila wzięłam sobie ze schroniska. Jest cud i miód :)Jak mieszkałam z rodzinką to nie pozwalali, więc poszłam na studia i sobie sama przygarnęłam i nie żałuję! :)

      Usuń
    2. eh..mi niestety też nie chcą pozwolić, ale dzięki poddałaś mi świetny pomysł i chyba tak zrobię w przyszłości :) :*

      Usuń
  11. też mi się takie swetry kojarzą ze świętami ;)
    słodki psiak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudowny sweter! w sam raz na teraz! i świetna torebka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny piesek! fajne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza fotka mnie rozbroiła !! :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe , genialny psiak *.*
    uroczy sweterek i booska torba : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna torba i sweter!
    Hahahah, dawno nikt mnie tak nie nazywał, ostatnio moja polonistka w pierwszej gimnazjum. Ech... wspomnienia.
    Świetny blog. Obserwujemy! hahaha
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha. Raczej nikt ich nie buchnie, są zaklejone i dobrze ich pilnuje ^.^

      Usuń
  18. Torba jest rewelacyjna :)

    dziękuję za odwiedzinki i również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. lat mam 16 : ) uwazam, ze wiek tu nie gra roli. kawa to taka moja mala milosc.

    Dziekuje za obserwowanie, tez bede obserwowac : D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog obserwuje i bede komentować nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknego masz pieska:)
    bardzo podoba mi się torba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterek piękny :D
    Zapraszam na mojego nowego bloga, mam nadzieję że zdjęcia przypadną Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka cudna. Sweterek też;))))

    OdpowiedzUsuń
  24. piesek sliczny :)) ale sweterek tez :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję, również już obserwuję :) ps. ja też kocham psy!:D pozdrawiam
    madamedeluxe

    OdpowiedzUsuń
  26. So beautiful stuffs. Your doggy is adorable :))
    And I have to say that you have a great blog.

    Would you like to follow each other?

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  27. http://breatheliffe.blogspot.com/ konkurs na blogu. Do wygrania kosmetyki Maybelline New York oraz lakiery Et Voila! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna modelka <3 obie ślicznie wyglądacie :)
    dziękuję za życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajny sweterek!
    No i psiak! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. great pics!!! i follow you now on GFC ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna torba :)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    Może Ci się spodoba :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna torebka, a ostatnie zdjęcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny sweter. też chce taki.. skąd jest?

    p.s. ja również już obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny psiak! <3
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta torba miażdży, piękna jest <3
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chica wygląda jakby ją ktoś dokleił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cha cha dokładnie :)) Ja jej tam nie dokleiłam :) Ale lubi się przylepiać do ludzi :)

      Usuń
  38. Piękny sweterek:D Dziękuję za miły komentarz, również dodałam Cię do obs.:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi dear,

    Gladly follow you back. Thank you so much for your friendship.
    Let me know if u want to follow each other on Bloglovin and Facebook too.

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam ten sweterek <3
    ale ty jesteś śliczna *.*
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko na zdjęciach jakoś wychodzę- gorzej w realu :P:P

      Usuń
  41. jak zrobilas zakladne zfacebookiem ?:]
    ja sie mecze i nadal nie wiem :D ppomocy :*

    moze obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ciebie obserwuję... zaraz Tobie napiszę jak :)

      Usuń
  42. Ale słodka psinka :)
    Sweterek jest rewelacyjny - gotowa na przybycie zimy widzę ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka świetna ale pies lepszy hahahha zwłaszcza na pierwszym zdjęciu! Super, na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna torba, strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Torba i sweter.
    świetne. ^^
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  46. jak ludzie robią że wyłapują takie świetne rzeczy w sh ? ja tak nie umiem !! :( ;D
    torba także wspaniała. ; p
    oczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj długo szukałam coś fajnego... musiałam przejść gdzieś 4 SH aby coś fajnego wynaleźć. Te lepsze rzeczy są strasznie rozchwytywane :)

      Usuń
  47. Love your blog!
    Would you like to follow eachother on Bloglovin' & GFC? Check out my blog and let me know, I'll follow straight back!
    Looking forward to hearing from you!

    www.kellyjade.co.uk
    Kelly
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja się też czaję na tą torebkę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka bardzo dobrze się sprawuje, więc polecam :) uwielbiam ją :)

      Usuń
  49. I love your sweater, it's perfect for winter :)
    Oh, and your lovely dog <3

    Have a nice day...

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna torebka :)

    Obserwuję :)
    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  51. przecudny psiak:)

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Skąd sweterek?? (juliabloger.blogspot.com) śliczny *_*

    OdpowiedzUsuń
  53. faktycznie taki świąteczny ten sweterek!
    a shopperka świetna, sama poluję na tego typu torbę.
    dodaję do obserwowanych i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Szukam takiej torby od dawna i nie mogę nigdzie fajnie dostać!

    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jest fajna :)) Przynajmniej mi się podoba :P

      Usuń
  55. ale sliczny sweterek i torebka;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. shopper bag jest świetna! ;) a sweterek rzeczywiście taki świąteczny :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps na ostatnim zdjęciu wyglądasz uroczo!

      Usuń
    2. :) A dziękuję, ale to tylko na tym zdjęciu tak wyglądam :P

      Usuń
  57. cute puppy :)) hihi.
    anyway, I hope you can visit my blog too dear :))

    xoxo,
    Rae :3
    http://raellarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej :*. Zaprosiłam Cię do zabawy Liebster Tag :), pytania znajdziesz na moim blogu :D
    (ale jeśli nie lubisz takich tagów, albo brałaś już w nim udział (chociaż nie widziałam), to przepraszam :* :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. przepiękna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  61. hah :D tak samo na początku myślałam że ciasto z marchewką ? to dziwne połączenie :P, ale muszę powiedzieć że jest naprawdę pyszne i tak dużo tej marchewki tam nie czuć :) a jak się jeszcze poleje na wierzch czekoladą to już jest mega pyszne :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak :P Ok... spróbuję je zrobić! Ciasto marchewkowe- zbytnio pysznie nie brzmi :))) Ale jak tyle osób je zachwala... ;]

      Usuń
  62. I love that sweater, amazing color and print.
    Great blog you have, check mine if you like.

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  63. Torebka jest piękna, marzy mi sie taka :)

    OdpowiedzUsuń
  64. pies na pierwszym zdjeciu jest komiczny hahahha ! świetna torebka !

    OdpowiedzUsuń
  65. Have a great week, my love!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ps. Check out my Dangerous blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Twój pies wygrał wszystko!! Genialny:) A torebka- marzenie:) Bardzo mi się podoba:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  67. jejku jakie słodkie zdjęcie! super nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. ojojkuuuu! wygląda jak mój Pakuś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę Pakuś jest podobny :)) Moja sunia ma ok. 5,5-6 kg... Ale oba kundelki :) Przynajmniej mi się tak wydaje :)))

      Usuń