niedziela, 22 lutego 2015

Coraz cieplej...

Hej :)

Miałam wczoraj wrzucić zdjęcia, ale zabrakło mi sił. Kilka dni temu dopadło mnie jakieś choróbsko i  się rozchorowałam. Ale już jest dobrze :) Jakiś wstrętny wirus panuje...
Jeżeli chodzi o moją stylizację... Zdjęcia były robione ok. 10 dni temu, kiedy była śliczna pogoda :) Akurat trafiło się słońce w danym dniu i mogłam sobie pozwolić na taką sesję :) I tak na pogodę nie można narzekać, bo jest coraz cieplej :)

 Co mam na sobie?

/blouse/ koszula- Choies (KLIK)
/sweater/ sweter- TOP SECRET (od mamy, bo jej się znudził ;) )
/shorts/ spodenki - SixKisses (KLIK)
/shoes/ buty-Mango









 Co mam na sobie?

/blouse/ koszula- Choies (KLIK)
/sweater/ sweter- TOP SECRET (od mamy, bo jej się znudził ;) )
/shorts/ spodenki - SixKisses (KLIK)
/shoes/ buty-Mango

18 komentarzy:

  1. Świetny sweterek i spodenki :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jeszcze zbyt zimno na shorty i to w dodatku tak cienkie. Całość super, ale za ok 3 tyg. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne szorty!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/fredzele.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ladnie wyglądasz :) tak wiosennie achh <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szorty za zimno jak dla mnie ;)
    Wiosna idzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dopiero teraz zaczyna się robić ciepło. Coś czuję, że wiosna przyjdzie prędko. Ładną masz koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A w tle kobita w kurtce :D może tak złapałaś wirusa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cha cha cha cha :)) Raczej nie ;) Chociaż... Kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo prosze ;D juz na spodenki ja wzielo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ujęcia! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń