niedziela, 7 sierpnia 2016

KrakVet

Od kilku lat robię już TYLKO zakupy internetowe dla mojej suni. Dlaczego? 
Szeroki wybór, niższa cena...  I nie muszę sama nosić kilogramów suchej karmy :) A tak biedny kurier podstawi mi pod sam nos. Jednym słowem: WYGODA.

Przeglądając oferty cenowe natrafiłam na KrakVet (ja kupiłam przez ich aukcję na allegro: KLIK). Mieli najbardziej korzystną ofertę, więc długo się nie zastanawiałam. Przesyłka doszła do mnie w błyskawicznym tempie, więc ogromny plus. Dodatkowo otrzymałyśmy gratisy: 5 kurzych łapek oraz 3 długie kostki na ząbki. Chicunia była bardzo zadowolona :) Chociaż Pedigree unikam, jako dodatek/przekąskę pozwolę ;) 
Aktualnie "jesteśmy" na karmie: Arion (dla małych ras <10kg): ryż i łosoś, ponieważ sunia ma bardzo wrażliwy żołądek. Jakiś czas temu męczyła się od m.in. świądu, zaczerwienionej skóry, problemy z uszami. A po tej karmie powolutku wszystko ustało... Więc aktualnie jej się trzymamy :) 

Osobiście polecam sklep KrakVet. Nie mogę się do niczego przyczepić. Sami zobaczcie ceny. Mieliście z nimi styczność?





A Wy macie swoje ulubione sklepy zoologiczne? 

6 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam w chwili obecnej zwierzaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również praktycznie teraz wszystko zamawiam przez internet i jestem zdania, że jest to bardzo wygodna forma robienia zakupów. Również niedawno udało mi się znaleźć ciekawy wpis. Pod adresem https://www.sendit.pl/blog/sciezka-transportu-paczki-od-nadawcy-do-odbiorcy możemy zapoznać się jaką drogę nasza paczka pokonuje zanim dotrze do odbiorcy.

    OdpowiedzUsuń