sobota, 2 czerwca 2018

Sobotni spacer...


Pogoda jest przepiękna! Czasami aż za upalnie... Jednak staram się wychodzić z mieszkania i korzystać z synem z pogody. Ciągle trwa okres ząbkowania, a upały w tym nie pomagają.
Na szczęście otaczają nas piękne krajobrazy i zakamarki, które odwiedzamy :-) 

Dzisiaj wspólnie karmiliśmy pierwszy raz tyle rybek, które można zobaczyć gołym okiem...



Obejrzeliśmy również konstrukcję budowlaną bobrów :-)


Co mamy na sobie?
/Ja/
sukienka: POSHE
/Synek/
chustka: Nanaf Organic
t-shirt: Kiabi
spodenki: Duże i Małe
sandały: Bartek

Ostatnio ubieram się prosto i bez dodatków. Nawet włosy muszę związywać, bo zaraz mam ich o kilka mniej ;-) Syn dba, aby nie wyrosło ich zbyt dużo :-)





Co mamy na sobie?
/Ja/
sukienka: POSHE
/Synek/
chustka: Nanaf Organic
t-shirt: Kiabi
spodenki: Duże i Małe
sandały: Bartek

7 komentarzy:

  1. Ależ jaka figura :) Przyjemniutko spędzacie czas - fajne pozytywne zdjęcia! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn bardzo o mnie dba, abym nie przytyła ;) Codzienna siłownia.
      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  2. przepiękne zdjęcia, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie! Leoś słodziak. Ja nie mogę się doczekać kiedy moja córka zacznie chodzić.

    OdpowiedzUsuń