środa, 18 lipca 2018

WYNIKI: KONKURS z Canpol babies: Zestaw z owieczką


Witajcie Kochani, w następnej edycji KONKURSU!
Jak dobrze zliczyłam to już 13 konkurs z marką Canpol babies! 
Bardzo dziękuję za możliwość wspólnej zabawy! Ale nie przedłużajmy! ZACZYNAMY! :-) 

JAKA NAGRODA TYM RAZEM SIĘ KRYJE? 
Zestaw z pluszową pozytywką marki Canpol babies:

Więcej informacji o nagrodzie znajdziecie na stronie producenta:
zestaw:
- zabawka z pozytywką (KLIK KLIK)
- gryzak silikonowy owca ( KLIK KLIK)
- smoczek + pojemnik (KLIK KLIK)

JAK WYGRAĆ? 
Konkurs fotograficzny dla obserwatorów mojego bloga, jak i Fanpage. 

TEMAT PRACY: 
"POKAŻ PRZYTULNY KĄCIK MALUSZKA, DLA KTÓREGO GRASZ"
Pokaż na fotografii przytulny kącik maluszka, dla którego ma powędrować nagroda. Mile widziane opisy do zdjęć. 

WYNIKI: 
Dziękuję za wszystkie nadesłane zdjęcia! Są cudne!
Mąż zadecydował ostatecznie: Zwyciężczynią w tej edycji zostaje p. Monika Kudrzycka. W oko wpadł mu właśnie ten przytulny kącik... GRATULACJE!
Proszę o wiadomość prywatną. A pozostałym Uczestnikom bardzo dziękuję za zgłoszenia i zapraszam na kolejne konkursy, które niebawem mam nadzieję zagoszczą na Fanpage / blogu 
 
UCZESTNICY KONKURSU: 

1. Magda Szuryn
Odnowione stare meble, uszyta podusia.
Kącik tak wyglądał tylko kilka chwil od przyjścia na świat Dzidziusia
teraz słodki bałagan mamy,
ale się tym nie troskamy!

 2. Marlena Kos
Gram dla moich dwóch maluszków

3. Aga Kępa
Przytulny kącik chyba dla każdego maleństwa i nie tylko maleństwa to bliskość ciała rodzica, czy to mamy czy taty. Zawsze najbezpieczniej i można spać spokojnie

4. Dorota Diana
 Mój Maluszek zagra dla jeszcze mniejszego Maluszka i pokaże przytulność swojego mini królestwa czyli łóżeczka - a dowodem przytulności niechaj będzie słodki błogi sen (śmieszny przy okazji)...

5. Jolanta Bosak
Skręcona mebli każda paczuszka.
Szafa, przewijak, łóżeczko dla Maluszka.
Tatuś w fotelu usiadł pokojem oczarowany
i nie może się doczekać swojej małej Damy

6. Elżbieta Milnikel
Taki salonowy kącik :) wszystko się dzieje na tle tych szaf

7. Sabrina Magdalena Mikołajczak
Nikoś 7 i pół miesiąca 💙
Jestem największym SZCZĘŚCIEM moich rodziców 🍀
Misia🐨 który jest w łóżeczku dostałem od mojego ukochanego taty, gdy wróciłem ze szpitala do domku. Pies🐶 strażak każdej nocy czuwa aby nic złego mi sie nie przytrafiło, a Anioł Stróż czuwa aby każdej nocy śniły mi się same aniołki👼
Mam też swoją świnkę🐖 skarbonke "pierwszy milion maluszka". Mój kącik jest moim ulubionym miejscem, uwielbiam tutaj spać chociaż niedzielnie poranki spędzam razem z mamą i tatą w łóżku. Wtedy ten czas jest tylko nasz! 👪💙💙💙

 8. Ania Bartuselka
W oczekiwaniu na Małego Księcia 👑 😍 🤰 👪

 9. Grzegorz Klemba-Milnikel
Przytulny kącik to nasze łóżko dzieci się w nim bawią się, przytulają się i oglądają bajki

 10. Karolina Ark
We własnym łóżeczku śpi się najlepiej

 11. Agnieszka Wojciech Zając
Kącik Zosi z ulubionym misiem

12. Patrycja Iwanicka
3 tygodnie temu Maja pod moim sercem jeszcze mieszkała. Rytm jego bicia często słyszała. Dzięki niemu zasypiała i zawsze się wyciszała. Gdy na Świat przybyla, przerażająca okazała się niejedna chwila. Lecz jest takie miejsce, taki kącik przytulny, tam spokój i ukojenie Maja znajduje.....w ramionach mamy niczym się nie przejmuje. W nich bezpiecznie i milutko a nawet dzięki nim cieplutko

13. Martyna Jędrocha
Ulubiony kącik Gabi to łóżeczko tutaj śpimy i bawimy jest milutko i fajniutko

14. Karolina Szewczak
Tak właśnie wygląda mój kącik przytulny
Jestem w nim bardzo kochany i potulny
Lubię w nim spać i łapać latające smoki
Takie są właśnie jego uroki
Mam też nad główką piękne skrzydełka
Małego aniołka a nie orzełka
Które pilnują mnie w każdą noc
Mówię Wam - one mają moc!
Choć mam dopiero trzy tygodnie
Reprezentuje kącik godnie i pogodnie
Pozytywka bardzo by mi się przydała
Owieczka dużo uśmiechu by dała!

 15. Katarzyna Maria Kaczmarkiewicz
Gramy dla Nikosia 💞😍 Może nie ma swojego pokoiku ale kącik ma 💕 A dokładniej dwa bo jeden w sypialni a jeden w salonie :) Sypialnia 💜

16. Anna Bugdal
To ja gram dla siostrzenicy córeczki,której jak widać najlepiej u mamy na łóżku. Nataszka uśmiechnięta i zadowolona całą buźką😍

 18. Agnieszka Napiórkowska
💪💪

 19. Ewelina Malinowsla
Oto kącik naszej królewny. Córka jeszcze nie ma swojego pokoiku dlatego swoje królestwo ma w naszej sypialni. Starałam się aby nie wszystko było w różowych kolorach. Półeczki obok są na niezbędne rzeczy bym nie musiała się odwracać gdy będę czegoś potrzebować. Obowiązkowo niezbędna lampka nocna która po urodzeniu maleństwa świeciła się prawie całą noc :) oraz dodatki aby córeczka czuła się dobrze w swoim łóżeczku

20. Monika Kudrzycka
Mój kącik mój raj tu jest moje miejsce😍😘Tu czuję się bezpiecznie jest mi cieplutko i milutko😊

 21. Patrycja Kudrzycka
Mój najlepszy kącik do leniuchowania to leżaczek.Czuję się w nim najbezpieczniej uwielbiam gdy mnie leciutko kolysa przy czym w mig zasypiam.Gdy w nim leżę widzę cały świat dookoła zawsze mam na oku swoją mama dlatego jestem bezpieczna 😘😍

 22. Sylwia Orzechowska
Rozhuśtany, przytulny kącik Krystianka

23. Monika Kubacka
Moja kruszynka najlepiej spi w wozku na spacerku ale i lozeczkiem również nie gardzi no i oczywiscie naszym lozkiem nie wybrzydza ciamkajac mamine mleko


 24. Urszula Damas Jaskuła
Moj mały królewicz,wnuczek Natanek ze swoim NYNY
_____________________________________________________________
https://www.facebook.com/vogueswing/photos/a.1484418431776442.1073741828.1484408948444057/2110126702538942/?type=3&theater

Uwaga! 
Zwycięskie prace zostaną wybrane spośród innych przesłanych zgłoszeń z BLOGA (vogueswing@gmail.com) oraz z FANPAGE.
Dodatkowo dla chętnych (nie wpływa to na wynik konkursu). Zrobisz mi wielką przyjemność, jeżeli: udostępnisz konkursowe zdjęcie, polubisz je i zaproś znajomych/rodzinę do wspólnej zabawy na Facebooku! :)

REGULAMIN:

1. Organizatorem konkursu jest blog: VogueSwing . Sponsorem nagrody jest firma: Canpol Babies.
2. Nagrodą w konkursie jest zestaw z pluszową pozytywką marki Canpol babies.
3. Konkurs trwa od 18.07.2018 do 30.07.2018 (zgłoszenia przyjmowane są do godziny 23:59).
4. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu oraz na Fanpage VogueSwing w ciągu 3 dni od jego zakończenia. Po ogłoszeniu wyników wytypowane osoby zobligowane są do przesłania danych adresowych w przeciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku nie przesłania danych adresowych w wyżej wymienionym terminie, typowani są kolejni zwycięzcy na tych samych zasadach.
5. Temat konkursu: "POKAŻ PRZYTULNY KĄCIK MALUSZKA, DLA KTÓREGO GRASZ"Pokaż na fotografii przytulny kącik maluszka, dla którego ma powędrować nagroda. Mile widziane opisy do zdjęć.
6. Wygrywa 1 osoba. Pracę wybiera komisja w składzie dwuosobowym: ja (VogueSwing) oraz mąż - narada rodzinna :-) POWODZENIA!
7. Jedna osoba może przesłać 1 zgłoszenie! Praca zgłoszona, nie powinna być już nagrodzona w innym konkursie. Prace konkursowe można zamieszczać na:
 *blogu w komentarzach:
- http://vogueswing.blogspot.com/2018/07/witajcie-kochani-w-nastepnej-edycji.html
* poprzez nadesłanie jej na e-mail: vogueswing@gmail.com (prace z e-maila zostaną udostępnione publicznie w tym poście jako "Uczestnicy konkursu")
oraz na 
*Fanpage pod zdjęciem konkursowym:
8. Nagroda wysyłana jest tylko na terenie Polski bezpośrednio od Producenta marki Canpol Babies. Wszelki kontakt proszę kierować do Organizatora konkursu: (VogueSwing) vogueswing@gmail.com
9. Serwis Facebook zwolniony jest z pełnej odpowiedzialności co do przebiegu konkursu. Promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez serwis Facebook ani z nim związana.
10. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
11. Dane oraz informacje dostarczone przez Uczestników konkursu będą wykorzystane na potrzeby konkursu (m.in. ogłoszenie wyników, dostarczenie nagrody). Tym samym Uczestnik akceptuje rozporządzenie RODO na potrzeby konkursu.
12. Uczestnik konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatora oraz firmę Canpol I Sp. z o.o. SKA ich danych osobowych na potrzeby organizacji konkursu i wysyłki nagród. Dane uzyskane w związku z organizacją konkursu będę wykorzystywane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926 ze zm.)
13. W celu odebrania nagrody Uczestnik zobowiązany jest do przesłania danych ( adres, imię i nazwisko, adres mailowy i numer telefonu) do wysyłki Organizatorowi konkursu, w celu przekazania ich Sponsorowi.
14. Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.) i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie, rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
15. Organizator ma prawo zmienić warunki regulaminu przed wcześniejszym poinformowaniu Uczestników o dokonanej zmianie.
16. Uczestnik przystępując do konkursu wyraża zgodę na upublicznienie jego pracy konkursowej.
17.
Uczestnik przystępując do konkursu jednoznacznie wyraża zgodę i oświadcza o zapoznaniu się jak i  zaakceptowaniu regulaminu konkursu.
18. Z konkursu wyłączone są osoby spokrewnione z organizatorem konkursu (członkowie rodziny).
19.  Organizator ma prawo do zmiany regulaminu, po wcześniejszym poinformowaniu Uczestników konkursu.

Informacje o przetwarzaniu danych 
(według rozporządzenia z 25 maja o ochronie danych osobowych (RODO)
  1. Administratorem strony jak i osobą przetwarzającą Pani/a danych osobowych jest blogerka VogueSwing (Organizator konkursu), e-mail: vogueswing@gmail.com oraz marka Canpol babies (Sponsor konkursu).
  2. Dane będą przetwarzane w celu wyłonienia zwycięzców, przyznania nagród, jak i ich wysyłki.
  3. Dane mogą być udostępniane (imię + nazwisko+ praca konkursowa) na blogu i Fanpage VogueSwing, w celu prawidłowej realizacji konkursu- według regulaminu.
  4. Dane zwycięzców (adres, imię i nazwisko, adres mailowy i numer telefonu) będą przechowywane przez Organizatora, w celu realizacji nagród .
  5. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  6. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 
  7. Pełen regulamin Blogosfery Canpol babies (Regulamin).

13 komentarzy:

  1. Biorę udzial i akceptuję regulamin😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika Kudrzycka18 lipca 2018 07:05

    Biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blok
    Cudowny konkurs
    Oczywiście akceptuję regulamin ☺
    Anna Bartuselska

    OdpowiedzUsuń
  4. Super konkurs, biorę udział :)
    Ewelina Malinowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Bierzemy udział dla Nikosia😍💞💕💜

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdążyłam praktycznie w ostatniej chwili :) tym razem udało mi się, bo w ostatnim się spóźniłam ;) Zdjęcie i i opis dodane na fb, pozdrowienia Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Super konkurs i wspaniały blog. Biorę udział ��Anna Bugdal

    OdpowiedzUsuń
  8. Super konkurs ���� bierzemy udzial z synkiem �� sabrina Mikołajczak

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ❤❤ cudowne kąciki dziecięce 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie sypialnia to jeden z najważniejszych elementów całego mojego mieszkania. Tym bardziej spędzam tam czas gdyż mam nową kołdrę z pierza https://senpo.pl/koldry/koldry-z-pierza/ i najchętniej nie wychodziłabym w ogóle z łóżka.

    OdpowiedzUsuń