środa, 26 września 2018

TXM - Textilmarket - Kupuję to

Czy znacie sklep TXM
Z pewnością większość z Was- TAK.
A jeżeli nie, posłuchajcie i zostańcie chwilę...
Zaczęła się jesień. Pogoda się bardzo ochłodziła, ludzie zaczęli wyciągać ciepłe bluzy i kurtki z szaf.

Postanowiłam szybko uzupełnić garderobę synka, ponieważ brakowało nam paru rzeczy.  A najbardziej pilna była kurtka! Musiałam więc zrobić ekspresowe zamówienie w jakimś sklepie, aby niedługo była u nas.

Jako, iż mam małe dziecko i daleko do sklepów stacjonarnych, a pogoda ostatnio nie rozpieszcza, postanowiłam zrobić zakupy on-line. Przeglądając różne sklepy internetowe, natrafiłam na TXM.
Przeglądając stronę zauważyłam, że w swoim asortymencie mają nie tylko odzież damską, męską czy dziecięcą, ale również rzeczy do domu. Wszystko w jednym miejscu!
Byłam mile zaskoczona, że ceny są bardzo atrakcyjne. Teraz również wiem, że są dobre gatunkowo! Przykładowo body dziecięce  ( 100% bawełna) można kupić w regularnej cenie już od 9,99zł! Nie wspominając już o ciągłych promocjach! 
Kurtkę jesienną, którą zaraz zobaczycie na moim synku, można zakupić w cenie 39,99zł! Są również inne, tańsze.
Kurtka, która do nas dotarła jest bardzo dobrze wykonana. Ale nie będę już dłużej wymieniać i zachwalać. Jak to mówią, lepiej przekonać się na własnej skórze.

Nie pisałabym tego wszystkiego ot tak. Szczerze, to chciałam się pochwalić o jakie rzeczy wzbogaciła się szafa synka. Hmm... Zauważyłam, że odkąd urodziłam dziecko, na okrągło przesiaduję w Internecie, szukając, wybierając dziecięcą odzież! Oho! Chyba czas pomalutku pomyśleć również o sobie ;-) Ach te mamy, sobie żałują, aby dziecko miało całą szafę ubrań, a nawet ich nadto! Chociaż aktualnie zamówiłam wszystko dla syna, doświadczając przy tym pozytywnych emocji z pewnością wpadnie teraz coś do mojej szafy! A co! Kobieta też musi pięknie wyglądać i dobrze się czuć, ganiając za swoją pociechą na placu zabaw. 

"Dla przyszłej matki każdy drobiazg jest niezwykle ważny.
Ma świadomość, że musi o siebie dbać, musi na siebie uważać, potrzebuje też obecności tej drugiej osoby.
Musi wiedzieć, że ojciec dziecka jest przy niej,
że pragnie go tak samo, że w każdej chwili może przyjść z pomocą..."
– Angelina Jolie

Na końcu wpisu, mała niespodzianka- krótki FILMIK. Chciałam, abyście zobaczyli nie tylko zdjęcia ale również ekspresję, widoczną na video. OK! Wydało się! Chciałam pochwalić się synem! :-)

Jak to u mnie zazwyczaj bywa, przedstawię moje spostrzeżenia na temat zamówionych produktów. Staram się być zawsze obiektywna, dokładna i opisywać plusy jak i minusy, które zaobserwuję.

Pod moje spostrzegawcze, sokole oko wpadły:
- kurteczka z czapką
- 2 bluzy
- 3 bluzki z długim rękawem
- 4 pary bodów

Przypominam, że mój syn właśnie rozpoczął 16 miesiąc swojego życia i nosi rozmiar 86. Ale już coraz częściej kupuję mu rzeczy w rozmiarach 86/92, aby nie krępowały jego ruchów. Przy każdym zdjęciu wymienię rozmiar zamówionej rzeczy, abyście mieli podgląd, jak leży dana rozmiarówka.



Skład materiału:
1. Bluzeczka niebieska z napisami
2. Bluzeczka szara z napisami
3. Bluzeczka Psi Patrol
Wszystkie 100% bawełna!
Posiadam je w rozmiarze 92.

Bluzki te zakładałam na cieńsze bluzy, aby było ciepło w czasie tej zmiennej pogody. Niestety na dworze robi się coraz chłodniej.



 A oto body w pełnym wydaniu. Jak widać, wzory i kolory są przeróżne. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Skład materiału: WSZYSTKIE body 100% bawełna! SUPER! Jestem ogromną zwolenniczką bawełny. Nawet mam na tym punkcie sporą manię. Posiadam je w rozmiarze 86.






Wyżej wspomniałam Wam o bardzo atrakcyjnej cenie kurtki (39,99zł). Zauważyłam, że rozchodzą się jak świeże bułeczki. Nie ma się co dziwić, są dobrze wykonane i tanie. Dzieci tak szybko wyrastają z ubrań, więc niska cena jest miła dla oka.

Solidna, ciepła kurtka jesienna. Wzdłuż zamka widnieje odblask. Posiadam ją w rozmiarze 86.
Jedynie popracowałabym nad kapturem, który mógłby być trochę "głębszy". Ale ogólnie przeważają plusy.
Czapeczka wygodna i elastyczna (rozmiar: 48-50cm).






W szafie również nie może zabraknąć bluz.

Bluzy są cienkie lecz ciepłe. Posiadam je w rozmiarze 86.
Skład materiału: 60% bawełna,40% poliester




Moja pierwsza myśl? Rzeczy bardzo dobrze wyglądają, jak na zdjęciach... 
Jedno jest pewne, one ożywają, kiedy ktoś je zakłada. KTOŚ- mój kochany, malutki SYNEK. Jemu jest we wszystkim pięknie. Ale to chyba stwierdzi tak każdy rodzic.

Zrobiłam również TEST  pierwszego PRANIA. Chciałam zobaczyć czy materiał się wstąpi, czy zostanie taki, jaki był. Specjalnie dla Was zmierzyłam miarką długość body PRZED i PO praniu. I co? Materiał się nie skurczył, ani się nie rozciągnął. Pamiętajmy, aby zawsze czytać metki, na których widnieje oznaczenie dotyczące metody / temperatury prania.
Wcześniej kupowałam sporo ciuszków dla synka w innej popularnej sieciówce. Po praniu body skurczyły się o jeden rozmiar, a nawet miałam wrażenie, że o dwa! Teraz jestem na to bardzo uczulona. I pozostał duży niesmak, aby już cokolwiek u nich kupować z dziecięcych ubranek.

Podsumowując... Jestem pozytywnie nastawiona do dalszych zakupów w tym sklepie. Przyznając się bez bicia, nigdy nie byłam u nich w sklepach stacjonarnych, chociaż nie raz je mijałam... Przełamałam się, zamawiając odzież przez Internet. Dziwne. Ale dzięki temu, przy następnej okazji wkroczę również na stacjonarne salony.
Nie zawiodłam się. Byłam mile zaskoczona. Jakość ubranek jest bardzo dobra, ceny przystępne, wręcz tanie. Materiały są solidne i jest sporo rzeczy ze 100% bawełny, którą ubóstwiam. 
Polecam innym mamuśkom... tatom również ;) Chociaż obserwując rodziców, to kobiety zazwyczaj robią zakupy dla pociech. Chyba, że u Was jest inaczej? ;-)

Dodatkowo warto zapoznać się z zasadami dostaw i możliwością skorzystania z darmowej wysyłki.
Są 3 opcje:
1. Darmowa dostawa z odbiorem w wybranym sklepie stacjonarnym (niezależnie od wydanej kwoty).
2. Darmowa wysyłka pod Twoje drzwi przy zamówieniu od 149zł.
3. Przy wybraniu produktu oznaczonego "darmową dostawą"- za całe zakupy nie zapłacisz za przesyłkę.


Lubię jak dzielicie się również swoimi spostrzeżeniami na temat poruszanego tematu. Piszcie w komentarzach, jakie macie doświadczenia, spostrzeżenia na temat sklepu TXM.

Psssst...
Zajrzyjcie również w zakładkę "PROMOCJE I OUTLET" ;-)
/KLIK KLIK/

Miłego!

2 komentarze:

  1. Znam ten sklep ale nie wiadziałam że można u nich robić zakupy online :) przed chwilą zrobiłam zakupy w next bo mają znowu wyprzedaże ale to Txm tez zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń