środa, 3 grudnia 2014

Biosil Plus- Koniec kuracji

Cześć :)

Jakiś czas temu miałam możliwość testować suplement BIOSIL Plus (producent: Naturvita). Owy suplement ma poprawić kondycję naszej skóry, włosów czy paznokci. Czyli te części ciała, które kobieta ma odsłonięte i dodają uroku ;)
Suplement otrzymałam w ramach testu od portalu "Uroda i Zdrowie"- jeszcze raz dziękuję :)
Pisałam o tym we wcześniejszym poście (TUTAJ-klik). Minęły 2 miesiące- kuracja się zakończyła, więc przychodzę z informacjami zwrotnymi ;) 
I jak myślicie byłam zadowolona? Czy nie? To zaczynamy!


Przypomnę jeszcze raz:
- 60 tabletek w opakowaniu (czyli kuracja na 2 miesiące)
- dawkowanie: 1 tabletka dziennie
- cena: ok. 13 zł- więc bardzo niska jak na suplement, który starcza nam aż na 2 miesiące!

 Co zawiera taka mała tabletka? Producent pisze....



Skład jednej tabletki:


mg/tabl

* Biotyna (witamina H) 0,15

* Kwas pantotenowy 6,00

* Cynk 10,00

* Ditlenek krzemu 15,00

*Kwas pantotenowy (witamina B5) - przy jego niedoborze następują zaburzenia trawienia, utrata pigmentu skóry i wypadanie włosów.

*Cynk jest niezbędny do funkcjonowania enzymatycznego aparatu człowieka; przy jego niedoborze na skórze występuje trądzik (akne). 

Jak widać skład jest bardzo dobry!

Jeszcze raz pokażę Wam ulotkę, którą miałam dołączoną do suplementu, abyście nie musieli przenosić się znowu do posta przed relacją :)



Moje podsumowanie w pigułce ;) 

Uważam,  że suplement poprawił znacznie mój stan cery. Przez ten okres, nie dostałam żadnych większych ropnych wyprysków na cerze- co u mnie jest to nagminne- taka już moja natura.Wiadomo, że moja cera nie zmieniła się w nieskazitelną czy porcelanową- ponieważ nie ma takiej możliwości!!
Musimy również pamiętać, że sam suplement nie poprawi kondycji naszych włosów, skóry czy paznokci. Musimy mu w tym pomóc! Co z tego jeżeli będziemy objadać się śmieciowym jedzeniem itp., które szkodzi na naszą skórę a przy okazji brać owy suplement? A później stwierdzimy: Hmmm... nic nie daje. Dlatego trzeba o tym pamiętać :)

A co z włosami? Szczerze? to nie zauważyłam widocznych efektów... Na pewno ich stan się nie pogorszył :) Uważam, że są aktualnie w dobrej kondycji.

A jak tam z paznokciami? Moje paznokcie mają okropną tendencję do rozdwajania i łamania, dlatego lubię jak są krótkie :) Podczas stosowania Biosil Plus, zauważyłam lekką poprawę. Miałam wrażenie, że były mocniejsze i ograniczyły swój podwójny styl życia ;)) Ale gdy moja kuracja się zakończyła, moje paznokcie znowu zaczynają się dwoić i troić :(

PLUSY jakie zauważyłam:
- cena! Mała cena a kuracja starcza na 2 miesiące!
- małe, zgrabne tabletki, które łatwiej się przełyka od tych wielkich kapsułek, które dostępne są na rynku
- miałam miętowy posmaczek ;)
- nie miałam żadnych skutków ubocznych
- w tym czasie nie dopadło mnie żadne przeziębienie czy inne choróbsko :D
- lepszy stan cery
- moje paznokcie stały się mocniejsze
- chłopak pozazdrościł mi ich i też chciał je konsumować :) Nawet podkradł mi kilka :))) I zapytał się mnie, dlaczego kobieta musi być na obrazku suplementu? :D

I znowu Blogger wygładził mi cerę na porcelanę :) Ahh.. ten Blogger



Ktoś z Was używał BIOSIL PLUS? Jeżeli tak, to podzielcie się informacją zwrotną :)
Buźka! :*

25 komentarzy:

  1. Nie używałam ale nie miałam nigdy problemów z cerą. Za to włosy mam w słabej kondycji, może czas wypróbować kurację ? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz :)
    Żeby po jakimkolwiek suplemencie zobaczyć znaczną poprawę, należy przyjmować go nieustannie przez co najmniej 6 m-cy. Jest tak też ze wszystkimi ziołami itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Nigdy nie używałam, ale chyba zacznę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo kurde za taką cenę to nawet mogłabym przetetsować w ciemno :) A jak chwalisz to już w ogóle fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zauważyłam, aby coś wpłynęło na moje włosy.... Ale cera ładniejsza, mniej wyprysków mi wyskakiwało niż zazwyczaj :)

      Usuń
  5. Nie używałam, używalam kiedyś merz spezpial czy jakoś tak, podobne efekty dało :) Więc skusilabym się na to co Ty bralaś bo dużo tańsze a robi to samo.
    Pisalaś, że samo branie nie wystarczy, że trzeba zdrowo jeść. Uważam, że samo to jak się odzywiamy, niejedzenie słodyczy itd już da spory efekt :) Moja cera bardzo nie lubi się z czekoladą...
    A dostałam na mikołajki:
    - paczkę z wygraną na blogu
    - od chłopaka trochę przekąsek: chipsy z jabłek, batoniki musli, migdaly itd i bluzę i ozdobę do doniczki ze slodkimi dzwoneczkami :)
    - od rodziców i od brata słodycze i świeczuszkę
    Więc bardzo miło
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Dieta ma największy wpływ na to jak wyglądamy!
      No to bardzo miło :))) Można podsumować, że mikołajki były udane :)

      Usuń
  6. Ja łykam codziennie Ceblebrin (dzięki nim włosy już mi nie wychodzą garściami jak wcześniej) + skóra jest zdrowsza :)
    Ale oczywiście zdrowa dieta to klucz do sukcesu !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie słyszałam o Ceblebrin' ie :) Zobaczę sobie co to jest :)

      Usuń
  7. O skoro faktycznie coś potrafi zrobić z cerą na plus, może wypróbuję , jego cena jest malutka w porównaniu do np Normatabs, który brałam ( opakowanie na 1miesiąc , koszt ok 28zł :/ ). Za taką cenę chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować... Zapewne na różne osoby będzie działał inaczej... Sama nie wiem... Np.: mój chłopak kupuje na przeziębienie specyfik w saszetkach (do rozpuszczania) typu "Febrisan" a na mnie nie działa...

      Usuń
  8. Ciekawe, ile z tych zalet to kwestia specyfiku, a ile siła sugestii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego to nie wiem ;) Pewnie moja podświadomość też zrobiła swoje :) Dużo jest badań, że ludzie brali placebo a widzieli efekty :D Ale napisałam co zauważyłam :) Trudno mi było ocenić moje włosy, ponieważ nie farbuję ich, więc ich stan nie mógł się pogorszyć :)

      Usuń
  9. Musze się mu bliżej przyjrzeć bo ostatnio moja cera jest jakaś nieznośna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena jest faktycznie mocno zachęcająca. Takie wzmocnienie z pewnością przyda mi się po ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jak u ciebie się tutaj zrobiło pięknie :) rewelacyjne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, masz śliczne oczy :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. The entire information is really good and some good insights available. Looking forward to do more clicks.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice Post really liked it. Biosil is a great product for skin and nails, you should also try BIOSIL SILICA.
    BIOSIL SILICA

    OdpowiedzUsuń