poniedziałek, 26 czerwca 2017

SENDELLO.PL – POTRZEBUJESZ KURIERA, ABY „URADOWAĆ” CIOTKĘ?



 
Chcesz wysłać przesyłkę do ciotki? Zrobić urodzinową niespodziankę rodzicom? A może zaskoczyć czymś swoją ukochaną? 

Jeżeli nie wiesz jak się do tego zabrać, zapraszam do oględzin portalu SENDELLO.PL. Jest to broker, który oferuje usługi kurierskie w atrakcyjnych cenach. Warto zajrzeć i porównać ceny z usługami, z których teraz korzystacie… A może się okazać, że przepłacaliście ;-) 

SENDELLO oferuje przesyłki KRAJOWE oraz MIĘDZYNARODOWE.
ICH STRONA WWW: (KLIK)
ICH FACEBOOK: (KLIK)

JAK TO WYGLĄDA?

  1. Pakujemy przesyłkę np. do ciotki, którą bardzo „kochamy”. A chcemy przesłać jej 10 gorzkich czekolad, których nie cierpi. 
  2. Wchodzimy na stronę SENDELLO.PL i klikamy w zakładkę „WYŚLIJ PACZKĘ”. Wypełniamy wszystkie dane, m.in. wagę i wymiary. Następnie wybieramy przewoźnika, który oferuje najkorzystniejszą cenę lub którego bardzo lubimy.
  3. Wypełniamy dane takie jak NADAWCA, ODBIORCA, wybieramy sposób płatności itp. 
  4. Po dokonaniu płatności, generowana jest specjalna etykieta, którą drukujemy i przyklejamy na paczkę.

I CO TERAZ?
Czekamy w domku na kuriera, aż ją odbierze. Gdy to zrobi, nasza ciocia będzie mogła cieszyć się czekoladkami, których i tak nie zje :-)

Czasami warto odciąć się od starych przyzwyczajeń i spróbować czegoś nowego :-) A nóż, widelec wyjdziemy na tym do przodu. Dzisiaj wszyscy, liczą się z  każdym groszem.

Ja korzystam z takich form przesyłek. Pakuję w domu. Płacę on-line. Drukuję etykietę, przyklejam ją. I gotowe! Albo czekam na kuriera albo sama zanoszę do paczkomatu czy Kiosku Ruchu ;-) 

Jaka jest moja opinia?
Aktualnie jestem zadowolona. 
Właśnie ostatnio miałam przyjemność doświadczyć na własnej skórze ich usługi, gdy zamawiałam karmę dla mojej suni z KrakVet.pl (internetowy sklep zoologiczny, już o nim nie raz wspominałam). Byłam zadowolona, karma doszła bez żadnych zastrzeżeń! 



Wejdź, zobacz, zarejestruj się, porównaj ceny i sam oceń :-)  
W ten sposób każdy wyrobi własną opinię odnoście preferowanej usługi -----> SENDELLO.PL

A Wy korzystaliście już z usług Sendello? Jakie są Wasze opinie ?

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyszek Kwaśny22 maja 2019 14:43

    W sumie nigdy nie miałem okazji słyszeć o tej formie więc również także jej nie znam. Tam gdzie ja korzystam z usług kurierskich to podoba mi się rozwiązanie, że jest śledzenie przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ z którego ja bardzo chętnie również korzystam.

    OdpowiedzUsuń