wtorek, 30 maja 2017

DANONKI - RECENZJA

Dziś przyszedł czas na napisanie recenzji na temat Danonków, które ukazały się w nowej odsłonie!
 
Dzięki Trnd testowałam różne warianty smakowe tych przekąsek. Zasmakowałam Danonki w kubeczkach 50g oraz 90g.


 
Według producenta:
-  przekąska dostosowana do potrzeb dzieci
- wzbogacone są w wapń oraz witamię D
- wspomagają prawidłowy wzrost i rozwój kości u dzieci
- nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego, barwników, sztucznych aromatów oraz konserwantów

Dodatkowo:
Danonki posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka



I tutaj wielki SZACUNEK!  
BRAK: syropu glukozowo-fruktozowego, barwników, aromatów oraz konserwantów!
Chciałam jeszcze raz to podkreślić, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważna informacja  przy wyborze produktów spożywczych. 

POWIEDZ TAK
Ja już powiedziałam :-) I z wielką przyjemnością będę kupowała je dla swojej rodziny! 
 

Dodatkowym urozmaiceniem jest to, że z jogurciku można zrobić dobre, zdrowe lody na ochłodę! :-)


A dodatkowo znalazłam w opakowaniach magnesy na lodówkę! Miły gadżet dla dzieci. Uczy angielskiego! Chociaż można też układać polskie słowa z literek :-) Tutaj już wyobraźnia nie zna granic. 


Ja jestem absolutnie na TAK! Wszystkie smaki nam zasmakowały. Bez wahania podałabym je mojemu dziecku czy swojej rodzinie :-) Jak widać na załączonym zdjęciu- mąż również dostał Danonkowe lody, bo był grzeczny :-)

2 komentarze: