niedziela, 20 sierpnia 2017

Blogosfera Canpol - Karuzela Forest Friends


Jak co miesiąc blogerzy mają możliwość przetestowania produktów marki Canpol Babies czy zorganizowania konkursu. 
W tej edycji w Blogosferze do zdobycia będzie karuzela elektryczna z pozytywką "Forest Friends".

Niektórzy z Was wiedzą, że również u mnie było już kilka zorganizowanych konkursów z  Canpol Babies, w których mogliście wziąć udział. Testowałam również ich produkty. 

Producent pisze o karuzeli:
- posiada 3 miękkie zabawki, które posiadają piszczałkę/grzechotkę (można je odpiąć)
- wykonana z bezpiecznych materiałów
- pozytywka migocze kolorowym światełkiem
- posiada aż 12 melodii! :-) 

Z Leosiem trzymamy mocno kciuki! Mamy nadzieję, że w tej edycji uda się nam przetestować tą karuzelę! Dzisiaj synuś kończy 3 miesiące. Jestem taka dumna! Od pewnego czasu jest bardzo zainteresowany różnego rodzaju przedmiotami, zabawkami. Uśmiecha się do nich, łapie czy kopie nóżkami :-) Sama radość. Karuzeli nie ma. Sądzę, że byłby bardzo zadowolony. Jestem również ciekawa jego reakcji! Zawsze staram się nagrywać jego postępy, urocze momenty... Chociaż nie zawsze mam przy sobie aparat, kiedy zrobi coś, co mnie zaskoczyło!



Brzmi interesująco. 
Może ktoś z Was ją ma? Co o niej sądzicie?

3 komentarze:

  1. powodzenia, my też będziemy startować

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zdjęciu widać, że jesteście bardzo szczęśliwą rodziną i na pewno Wam się jeszcze bardziej poszczęści :)

    Zapraszam do mnie. Obserwuje Twojego bloga :)

    jsz-ostentacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń