środa, 11 października 2017

dresslily wishlist

ENG:
The outside was getting cold ... From the closet I took out a winter jacket :-) But why should we give up the dress? Oh no! There are variants of warmth! I chose two warm dresses (one 2 part), with which I made exemplary stylings. Here are my two wishlist DRESSLILY from the store.

PL:
Zrobiło się chłodno... Z szafy wygrzebałam nawet kurtkę zimową :-) Ale dlaczego mamy rezygnować z sukienek?! O nie! Przecież są warianty cieplejsze! Wybrałam dwie ciepłe sukienki (jedna 2 częściowa), z którymi wykonałam przykładowe stylizacje. Oto moje dwie tzw. wishlisty (lista życzeń) ze sklepu DRESSLILY.


-ENG-:                                                      -PL-:
SET 1:                                                       ZESTAW 1:
- knitwear with skirt                       - bluzeczka+spódnica
- bag                                                        - torebka
- boots                                                     - buty
- watch                                                    - zegarek
 
-ENG-:                                     -PL-:
-SET 2-:                                   -ZESTAW 2-:
*dress                                         * sukienka
* lipstick                                    * szminka
*boots                                         * botki
*bag                                            * torebka

ENG:
I would like to dress up in these sets. This is something for me :-)
I also invite you to read the NEWS on their website.

PL:
Z chęcią ubrałabym się w oba zestawy. To coś dla mnie :-)
Zapraszam też do zapoznania się z NOWOŚCIAMI na ich stronie.

9 komentarzy: