poniedziałek, 18 grudnia 2017

Książeczka Polsko-Angielska / Smily Play

Zabawki dwujęzyczne to podstawa. Nauka połączona z zabawą. 
Szczerze?
W dzisiejszych czasach, jak nie znasz dodatkowego języka, to nie znajdziesz dobrej pracy. Sama prawda. Taka osoba nie ma szans z innymi kandydatami, którzy posługują się biegle językiem obcym. Ba! Nawet, aby załapać się na rozdawanie ulotek, akcje promocyjne czy jako konserwator powierzchni płaskich- też trzeba znać, np. angielski! Nie ma tak łatwo! 

Zamierzam swojego syna zaznajamiać z językiem obcym już od małego. Zapewni mu to lepszy start w przyszłość i otworzy większe horyzonty w znalezieniu lepszej pracy.

Postanowiłam, że zakupię mu książeczkę polsko-angielską SMILY PLAY. Wiem... Jeszcze jest malutki, ale czas tak szybko leci, że niedługo zaczniemy się nią bawić.

Na zakup tego cuda, zdecydowałam się w sklepie internetowym NESI.COM.PL 
Z ręką na sercu mogę polecić ten sklep. Moją przesyłkę zrealizowali w błyskawicznym tempie. Sklep godny zaufania, a ceny też mają konkurencyjne. 

Ostatnio skarżyłam Wam się, że "wielkie" sklepy internetowe (Empik czy Merlin) zrobiły mnie w przysłowiowe bambuko! Zamówiłam towar i CISZA! A po kliku dniach okazało się, że towaru w ogóle nie mieli na stanie! Dobrze, że się zainteresowałam, bo tak czekałabym pewnie jeszcze sporo czasu. 
Dlatego lepiej czasami dopłacić 3-4 złoty więcej i mieć pewność dobrej obsługi!


Tutaj macie link do produktu:
(KLIK KLIK)

Koszt takiej książeczki waha się w granicach 69zł .

Więc jeżeli nie macie jeszcze prezentu na Święta lub na inną okazję... i nie wiecie, co kupić, ja polecam właśnie ją :-)




1. Posiada dwa tryby głośności, co jest dużą zaletą.
2. Solidnie wykonana, idealna na prezent!
3. Proponuje 5 zabaw edukacyjnych.
4. Mówi po polsku i angielsku- więc jest również idealna dla rodziców, którzy nie potrafią języka angielskiego!
5. Posiada uchwyt, więc można w prosty sposób ją przenosić i dziecku będzie wygodniej.

POLECAM! 
Dla dzieci, aby zaznajomiły się z językiem angielskim poprzez zabawę! 
Zapoznają się z podstawowymi nazwami zwierząt (typu: kot, kaczka, świnia, krowa, owca, pies, koń, mysz, ptak, mrówka, mucha, pszczoła), kolorami, liczbami (do 10), przedmiotami czy żywnością.

2 komentarze:

  1. Moje dzieci mialy te zabawke szybko sie zepsula. Muj chszesniak tez taka mial i tez sie szybko zepsula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć! Nasza jest cała i zdrowa! Uff... Mam nadzieję, że jeszcze rok przetrwa aż syn podrośnie.
      Dlatego trzeba trzymać paragon! 2 lata mamy na reklamację wadliwego produktu...

      Usuń