wtorek, 19 grudnia 2017

Swiątecznie

Ostatni nasz wypad do galerii przed Świętami.
I wcale nie było miło... Bydło wrocławskie rzucało się do wind, jakby walczyli niemal o swoje życie.
Ale to już temat na następny post!

Dziś nie będę się rozpisywała! Miłego dnia! :-)

 CO MAM NA SOBIE?
sweter /sweater/ - Dresslily.com
 (link do produktu: KLIK
spódnica /skirts/ - Shein
buty /boots/ -? nie wiem, dostałam je :-)

 CO SYNUŚ MA NA SOBIE? 
body /body/ -SMYK
(czarne body trochę łapią różne "frędzle"- ale do zniesienia. A tak dobra jakość)
półśpiochy /pants/- (kolekcja RIVER) EWA KLUCZE 
(Są super! Zakupione: U KUBUSIA- Głogów)





 CO MAM NA SOBIE?
sweter /sweater/ - Dresslily.com
 (link do produktu: KLIK
spódnica /skirts/ - Shein
buty /boots/ -? nie wiem, dostałam je :-)

 CO SYNUŚ MA NA SOBIE? 
body /body/ -SMYK
(czarne body trochę łapie różne "frędzle"- ale do zniesienia. A tak dobra jakość)
półśpiochy /pants/- (kolekcja RIVER) EWA KLUCZE 
(Są super! Zakupione: U KUBUSIA- Głogów)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam święta :D Mają coś w sobie takego, że ten czas jest magoczny :D Ja w tym roku galerię odwiedziłam chyba tylko 2 razy, a i tak prawie nic tam nie kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mały przystojniak. Wesolych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny, tłuściutki i zdziwiony :D Co się dzieje, skąd światełka! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super styl i super wyglądasz. Ja jeszcze wybrałabym sukienkę od nowej kolekcji zoio https://zoio.pl/odziez-damska/sukienki gdzie możliwości na prawdę mnie zaskoczyły. Może i dla Was coś się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło :) Śliczna czerwona bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w czerwonym! :) Uważam jednak, że spódnica mogłaby być dłuższa - ze względu na komfort i z praktycznego punktu widzenia - przy dzieciach ciągłe schylanie i wszystko na wierzchu ;) Nie rozumiem tej mody na takie spódnice do połowy uda...

    OdpowiedzUsuń