poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Happy mom :-)

PL: 
Pogoda tego lata jest piękna! Czasami, aż rozpływałam się w mieszkaniu. Dobrze, że wiatrak był w pogotowiu!

Wspominałam Wam na Fanpage o zamówieniu ze sklepu ZAFUL. Doczekałam się! I muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona! Wszystko pasuje na mnie idealnie! A jeszcze ważniejsze jest to, że spodenki oraz sandałki są bardzo wygodne!

ENG:
The weather this summer is beautiful! Sometimes the apartment was too hot. It's good that the windmill was ready!

I mentioned to you on the Fanpage of a contract from the store ZAFUL. I've got it! And I must admit that I am very happy! Everything fits me perfectly! And even more important is that shorts and sandals are very comfortable!

I'm wearing/ Mam na sobie:
*shorts / SPODENKI - ZAFUL (SIZE S) - rozmiar S
* sandals /SANDAŁY - ZAFUL (SIZE 38) - rozmiar 38
* blouse / bluzka - Sinsay

MY SON is dressed / Syn ma na sobie ubranie ze sklepu LIDL.
* sandals / sandały- BARTEK

PL:
Spodenki mają podwyższony stan i słodką kokardkę. Nogawki nie przylegają do ciała, więc czasami przypominają spódniczkę.

ENG: 
Shorts have a raised waist and a sweet bow. Legs do not adhere to the body, so sometimes resemble a skirt.






PL:
Zdjęcie typu: " MAMO! ŁAP MNIE!".

ENG: 
Photo subtitle: "MOM! CATCH ME!".


PL:
I moje ulubione sandałki. Podeszwa nie jest sztywna, tylko elastyczna. Prawie nie czuję ich na nogach!

ENG:
And my favorite sandals. The sole is not stiff, only flexible. I almost do not feel them on my feet!

PL:
Muszę przyznać, że byłam pozytywnie zaskoczona i zadowolona z zamówionych rzeczy. A jak wiadomo, nie zawsze tak jest. 

ENG:
I must admit that I was pleasantly surprised and pleased with the ordered items. And as you know, it is not always so.

I'm wearing/ Mam na sobie:
*shorts / SPODENKI - ZAFUL (SIZE S) - rozmiar S
* sandals /SANDAŁY - ZAFUL (SIZE 38) - rozmiar 38
* blouse / bluzka - Sinsay

MY SON is dressed / Syn ma na sobie ubranie ze sklepu LIDL.
* sandals / sandały- BARTEK
Te rzeczy szczerze polecam! 
 I sincerely recommend these things!

8 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie w tych spodenkach! Sandałki też super. :) Widzę, że na jednej z fotek Leon tez je podziwia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie takie dzień, gdzie sandałki zostaną bez frędzelków z tego podziwiania :-)

      Usuń
  2. i sandały i spodenki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie za krótkie te spodenki. Nie czułabym się w nich komfortowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, każdy musi wybierać to, w czym lepiej się czuje :)

      Usuń
  4. Fenomenalnie wyglądacie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety juz musimy sie pozegnac z pieknym latem:(( niestety. spodenki bardzo fajne, podobaja mi sie ubrania z zaful:)

    OdpowiedzUsuń