niedziela, 24 listopada 2013

Leather dress

 Hej :*
Dzisiaj zupełnie coś innego niż zwykle, ponieważ jestem w sukience :) A to się zdarza rzadko! Ale obiecuję, że będę je ubierała coraz częściej ;)
Moim zdaniem taka sukienka to "must have"  w każdej szafie, ponieważ jest niezbędna do pracy, na uroczystości, egzaminy itp. :) Połączyłam ją z marynarką, co podkreśliło jej urok i elegancję :)
Sukienkę mam od AMBIGANTE- mają tam też inne rzeczy, m.in. piękne koszule.  Jest bardzo wygodna- nie żałuję, że właśnie ją wybrałam!
Każdy powinien mieć przynajmniej 1 sukienkę oraz 1 elegancką koszulę :) Zgadzacie się? ;)


Co mam na sobie??

/dress/ sukienka- AMBIGANTE (TUTAJ)
/coat/ płaszczyk- SHEINSIDE (TUTAJ)  
 /shoes/ buty -Stradivarius (TUTAJ)
/necklace/ naszyjnik - Katherine
/bracelet/ bransoletka - Katherine
/belt/ pasek- allegro 
/jacket/ marynarka- no name 









 

112 komentarzy:

  1. Sukienkę masz przepiękną. Uwielbiam sukieneczki pomimo mojej "wagi" z kurteczką komponuje się idealnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, thanks so much for stopping by my blog and saying hello!
    I really like your outfit here, the dress suits you so well!

    Have a great day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie ;]
    pieknie wszystko dobralas ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory :) sukienka dobrze się na Tobie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że świetna ta sukienka i ma super kolor ! Uwielbiam jak wiesz skórzane ubrania :-) Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :-)

    Pozdrawiam :-)
    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem :) Jesteś chyba największą fanką skórzanych ubrań jaką widziałam ;)

      Usuń
  7. pięknie;) fajny klimat;)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna ta sukienka :) hm ja nie mam takiej sukienki w szafie :( chyba muszę się za taką rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wygladasz, cudna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) ekstra sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz fantastycznie. A sukienki SĄ POPROSTU DLA CIEBIE. Noś je, bo uroczo wyglądasz. Dodatki wybrałaś super. Pełna klasa. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana jak ja dawno u ciebie nie byłam aż mi wstyd... muszę częściej do ciebie zaglądać bo wyglądasz rewelacyjnie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna sukienka :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza sukienka i piękny ma kolor :) Plus za te cudne rajstopki w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygladasz w tej cudownej sukience!!! Oby takich zdjęć jak najwięcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ! <3

    obserwuję, liczę na to samo :>
    http://jestemolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. great look dear, we follow you now, have a great week, kisses from KENYA

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne miejsce na zdjęcia

    obserwujemy : ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już Ciebie od dawna obserwuję :)

      Usuń
  19. Bardzo ciekawy i inspirujący blog, oraz piękna prowadząca :) Na pewno będę zaglądać tutaj częściej :) buziaki :*

    obserwujemy?
    zapraszam do siebie : http://monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok wejdę :) Chociaż mam wrażenie, jakby komentarz był "szablonowy"... hmmm :P

      Usuń
  20. Niby posiadam z pewnością jakąś elegancką koszulę, ale raczej unikam jej jak ognia, źle się w takich czuję ;)
    Pięknie wyglądasz w tek sukience, bardzo pasuje do Ciebie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy czuje się komfortowo w eleganckich koszulach, ale są z pewnością takie, w których poczujesz się bardzo dobrze!
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  21. Świetna sukienka! Cudownie w niej wyglądasz. Blondynkom pasują takie kolory :) Pozdrawiam!

    obserwujemy? :) jeśli tak to zostaw na moim blogu miły komentarz (przeczytaj post, proszę, bo nikt chyba tego nie robi :( ) a ja na 100% również zaobserwuję :)
    http://hopeprayfight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna ta sukiennka, chetnie bym ja przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz. Świetna stylizacja. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. sukiena jest piękna! zresztą tak jak i Ty :-) mimo, że nie jest jak klasyczna czarna to i tak wszędzie i do wszystkiego pasuje. :-)
    pozdrawiam i zapraszam
    :-*
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, sukienka będzie do wszystkiego pasowała :)

      Usuń
  25. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, cooking, paintings
    The Competition is open

    OdpowiedzUsuń
  26. Bóle głowy minęły :) Chyba to był taki napadzik migrenowy w związku z tym że mamy śnieżek !
    Kochana sukienka dech zapiera ! jest mega śliczna płaszczyk również pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że bóle głowy minęły, nie ma nic gorszego jak boląca głowa- no może jeszcze brzuch :P

      Usuń
  27. Piękna sukienka : )
    Całość stylizacji wyszła bardzo ładnie
    pozdrawiam
    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo elegancka stylizacja ;)
    Przepiękna sukienka ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz fantastycznie <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka jest cudowna !!!
    Jeśli możesz mi pomóc to proszę wejdz na mojego bloga , jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj
    no i czekam na opinie <3
    http://hollyshiit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja .Świetnie wyglądasz ;)
    dodaję do obserwowanych , jesli chcesz równiez mnie zaobserwuj:)
    http://caramel-curls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fAJNY Outfit

    http://www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, ale pięknie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O mamo, cudnie wyglądasz w tej sukience! Ten łańcuch i pasek świetnie do tego pasują ;) A znowu masz boski płaszczyk z Sheinside!;d Zazdroszczę! ;p

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Masz rację: koszule mają obłędne:) Podoba mi się Twoje połączenie sukienki i marynarki. Myślałam, że takie kolory będą źle wyglądać, a tu zaskoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. też tak uważam :)
    świetna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham ten płaszczyk! <3 Sheinside ma świetne ubrania!
    http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/11/sheinsidecom.html <---- proszę pomóżcie mi wygrać współpracę z nimi! Wystarczy wejść w ten post i wejść linkiem na ich stronkę! Nic trudnego! A dzięki temu będę mogła robić outfity i giveawaye dla was <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sukienka i płaszczyk :3
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukienka jest przesliczna. Od razu wpadla mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka nie w moim guście :) ale za to rajstopy świetne *-*
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznotka ♥
    Obserwuję ;D

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. CUDNIE! ♥

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. fenomenalny blog!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. cudownie !!! bardzo, ale to bardzo mi się podoba całość ;)) i uwielbiam te paski, sama mam podobny z H&M :)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka przepiękna,a na stronie znalazłam też dużo świetnych koszul:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mają dużo eleganckich, ładnych koszul :)

      Usuń
  47. Przepiękna stylizacja! *.* No po prostu się zakochałam :D
    Obserwuję ;)

    Przy okazji zapraszam Cię na wspólne świętowanie pierwszych urodzin mojego bloga :)
    Można zgarnąć firmowe perfumy, zapraszam :))

    boskiebranoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie komponuje się ta sukienka ze złotymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna!
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka jest wspaniała, pięknie w niej wyglądasz, też ją dostałam i szukam jeszcze na nią pomysłu!! Twój jest super

    pozdrawiam kochana,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  51. zakochałam się w tej sukience :) kolor i fason do mnie przemawia!
    Obserwuję i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Super!

    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i powiadom mnie w komentarzu a ja zrobię to samo :).
    http://f-village.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Naprawdę śliczna sukienka! <3
    Pozdrawiam :*
    http://ewelaina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna sukienka i dodatki ;)
    przeuroczo wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie wyglądasz! Sukienka i dodatki świetne!
    Pozdrawiam

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ta sukienka jest piękna, a pasek w talii nadaje jej charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo dziękuję za komplement.
    na ostatnią chwilę robię, żeby potem gotowa nie czekać godzinę czy więcej ;)

    szóste zdjęcie jest cudowne ♥
    sukienka bardzo mi się podoba i chętnie bym ją przygarnęła, ale póki co sukienki mam i wolałabym przygarnąć ten Twój płaszczyk ;)
    a gdzie robione były zdjęcia??
    + jeszcze jedno: Angela to Twoje imię czy skrót?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione były we Wrocławiu (Hala Stulecia- Pergola). Angela to moje imię :)

      Usuń
  58. bardzo ładnie wyglądasz ; ) świetna i oryginalna ta sukienka. jednak patrzę na Ciebie i na sam widok mi zimno! pozdrawiam CIEPLUTKO! : )

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny outfit:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześliczna sukienka ,ogółem ładny strój :)
    Obserwujemy?Jeśli tak to zaobserwuj mój blog ,wtedy ja zrobię to samo ;)
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i mi napisz, a sie zrewanżuje :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zdecydowanie musisz częściej nosić sukienki ;) super!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna sukienka, pięknie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. na mnie dużo osób woła Angela dlatego spytałam. a mam na imię Angelina ;)
    wow. aż tak pięknie tam..
    a mój narzeczony na 50% pojedzie do Wrocławia na delegację to chętnie go odwiedzę i przy okazji to miejsce ;)
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pięknie wyglądasz, sukieneczka bardzo mi się podoba, płaszczyk również jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Sukienka jest po prostu przepiękna !! Wyglądasz w niej zjawiskowo! :) A tak swoją drogą, to zdjęcia robione we Wrocławiu, obok Tańczących Fontann, prawda? Byłam tam w tym roku! magiczne miejsce <3

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia robione we Wrocławiu koło Hali Stulecia :) To prawda co jakiś czas są tam "tańczące" fontanny :)

      Usuń
  67. Taa sukienka to cudo :D
    Jeszcze twój wybór dodatków :
    Cud miód i orzeszki <3

    +Liczę na rewanż bo dopiero zaczynam :/
    http://my-life-storiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. piękna sukienka i kurtka też<3

    obserwuję i liczę na rewanżyk^^
    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Stylizacja jest cudowna *.*
    Co byś powiedziała na wspólną obserwację ? (napisz u mnie)
    Zapraszam do siebie :*
    Proszę bardzo o poklikanie w linki w poście :) Bardzo zależy mi na tej współpracy
    Będę naprawdę bardzo wdzięczna i na pewno się odwdzięczę jak będzie trzeba :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Przepiękna sukienka, ale masz długie włoski!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*

    OdpowiedzUsuń
  71. Gorgeous dress
    and I love your belt and necklace.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. W tej sukience Ci przepięknie, rewelacyjny jest też naszyjnik!

    www.zwyklastronazycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow ale świetne miejsce na zdjęcia. Sukienka i płaszczyk dla mnie rewelacja.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczna sukienka <3
    Zapraszam do mnie.
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetna stylizacja, super rajstopy! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Sukienka wygląda rewelacyjnie na Tobie, sama chętnie przygarnęłabym taką. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. piękne zdjęcia :) Jaki rozmiar jest twój czarny płaszcz ? Sheinside wypada lub coraz mniejsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Size M ;) And it is perfect, although I wear other stuff (jackets, coats) in sizes S...But very thick sweaters, hand movements hamper this coat. So it is worth to buy a size bigger...

      Usuń
  78. Thank you so much . the look is very nice

    OdpowiedzUsuń