sobota, 9 listopada 2013

Long weekend



:*
Chcę Wam pokazać mój nowy płaszczyk z SHEINSIDE, który można zakupić TUTAJ. Jestem z niego zadowolona, ponieważ jest ciepły na tą zmienną pogodę i ma słodkie skórzane wstawki (koło zamka oraz sznurki do zawiązywania w pasie).
Chciałam Wam pokazać normalny zestaw, który można założyć wszędzie a szczególnie na długie, jesienne spacery :)

/sweater/ sweter - SHEINSIDE  (tutaj)
/coat/ płaszczyk- SHEINSIDE (tutaj)  
/handbag/ torebka - SH
/shoes/ buty -Stradivarius (tutaj)
/leggings/ legginsy- allegro (tutaj)















99 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Taaak :P czasami- i tylko na zdjęciach :P ;)

      Usuń
    2. Tylko więcej uśmiechu :))))

      Usuń
    3. Na żywo wyglądasz jeszcze lepiej. Pamiętam jak poranne jazdy autobusem do szkoły miałem czasami umilone widokiem Twoim i Twojej siostry. Ogólnie świetne geny i klasa. 3 najładniejsze dziewczyny w gminie;)
      Radek

      Usuń
  2. nie przesadzaj, córeczko ;) też uważam, że jesteś urocza

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory :) podoba mi się i płaszcz i sweter. Swetra nie widziałam na razie na żywo, ale na zdjęciach wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Plaszczyk wyglada bardzo stylowo!
    Swietne zdjecia!
    Pozdrawiam!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/11/press-review-november.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak. Mi też ten płaszcz bardzo się podoba.

      Usuń
  5. Super ten płaszcz! nie widziałam takiego w sklepach :) Fajnie, że można się tego dowiedzieć u Ciebie :)))))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski płaszcz, ale nie stać mnie na niego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba polować na jakieś przeceny ;) To prawda tani nie jest....

      Usuń
  7. Ależ masz długaśne włosy ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle świetna stylizacja. Dobierasz wszystko tak, że pasuje w każdym detalu. Zresztą przytoczę słowa klasyka "ładnemu we wszystkim ładnie" . No i miał rację. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu wszystko śliczne <3
    Mi się jednak najbardziej podobają buty i płaszczyki♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, płaszczyk i sweterek cudo! brak słów! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz
    świetny sweter

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna jestes <3 Twoj plaszczyk jest piekny! <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. plaszczyk fajny ale sweter podoba mi sie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny plaszczyk i torebka : zapraszam do mnie kosfash.blogspot.com obserwujemy nawzajem?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jest fantastyczny!!!!

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz świetny płaszczyk! ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing look!!!
    Would you like to follow each other?
    Let me know and I will follow you back soon...
    Happy monday girl!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. płaszczyk jest super ale to sweterek najbardziej mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny sweter i płaszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super ! :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super płaszczyk i sweter tez :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz super:D
    zapraszam do mnie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedzinki kochana :))
    Masz bardzo fajny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no, płaszczyk rzeczywiście robi wrażenie :D uwielbiam połączenie wełny z elementami skórzanymi :) Fason idealnie podreśla talię i kolor pasujący do wszystkiego :) To był świetny wybór :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz wprost przepięknie!
    Bardzo podoba mi się sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Faj nie wyglądasz w tej stylizacji. Ja również obserwuję Twój blog. Pozdrawiam ; * http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyglądasz w tej stylizacji. Ja również obserwuję twój blog. Pozdrawiam ; * http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za komentarz. Ja już nadrobiłam i już Cię dodaję do obserwowanych ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Love your Style!!! The black Coast is so nice!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post ;)
    Obserwujemy? http://vivite-momentum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniały blog! jesteś ciekawą osobą. obserwujemy? zaobserwuj, a odwdzięczę się w 100%. bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, zaobserwuję, przecież nic na tym nie tracę ;)

      Usuń
  32. Świetny płaszcz :)
    + również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny ten płaszczyk! Jeśli Ci jeszcze nie mówiłam, a jeśli mówiłam to się powtórzę, masz piękne, długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny płaszczyk :) i z resztą cała Ty! :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oczywiście, że obserwujemy ;)

      Usuń
  35. Super blog !
    Może wspólna obserwacja ?
    Jak coś to zacznij i napisz u mnie a ja się napewno zrewanżuję
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podobają te płaszczyki!
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog :)
    Ślicznie wygladasz :)

    Tez dodałam do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  38. sweter jest mega świetny, bardzo mi się podoba!;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ten płaszcz jest przepiękny!!! bardzo mi się podoba, sama bym taki chciała:) sweter zresztą też :P:P

    OdpowiedzUsuń
  40. You are looking so chic.
    The black coat is amazing on you.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Idealne na jesień i zimę pewnie też!
    Fajne tło z tej kolorowej ściany <3

    www.visantpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ekstra ten czarny płaszczyk :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja.Ten płaszcz jest piękny ♥
    Również obserwuje ;)
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Love your coats also!!! Thanks for your visit! I follow you back honey! you are so fashionable!

    www.shoppingmarbella.com

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz przepięknie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/mottled-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny płaszczyk
    Ciekawy blog, obserwuję i zapraszam: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. i płaszczyk i sweterek super :) ale plaszczyk jest meega uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Love the coat blouse so much on you!

    Have a nice day,
    -Kati

    P.S.: Thanks for commenting on my last post!

    OdpowiedzUsuń
  49. I love the grey jacket, it's awesome!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  50. Przeoraszam jeśli można spytać jak płacisz na tej stronie dolarami czy euro ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można pytać! :) Nawet proszę o więcej! :D ;)
      Trzeba mieć założone konto na PayPal (https://www.paypal.com/pl). Gdy już się założy darmowe konto na PayPal, następnie trzeba tak zrobić, aby Twoje konto internetowe/bankowe współgrało z PayPal- czyli trzeba na PayPal wprowadzić dane karty (numer itp.) Później czeka się ok. 3 dni, ponieważ PayPal sprawdza czy wprowadziło się poprawne dane i zabiera z konta ok. 3 zł (które później oczywiście oddaje). Gdy już wszystko ze sobą współgra można zacząć zabawę z kupowaniem :) Czyli kupując coś na Sheinside płacisz poprzez PayPal, które automatycznie włączy się z Twoim kontem bankowym i ściąga z niego pieniążki- oczywiście sam przelicza na poprawną walutę. My się o nic nie martwimy... Mam nadzieję, że jakoś pomogłam. Jeżeli coś jeszcze nie jest jasne- proszę pytać. Ale jak będzie się zakładać konto na PayPal wszystko ładnie będzie opisane krok po kroku ;)

      Usuń
  51. Kochana a jaki masz rozmiar płaszczyka i sweterka ? :) czy sweter jest gruby? bo wygląda jak płaszcz :) można nosić jako okrycie wierzchnie czy za zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar tego płaszcza to M :) Jest idealny, ponieważ, trzeba mieć pod spodem gruby sweterek a i tak talię reguluje się wiązaniem :)
      Jeżeli chodzi o sweterek to jest to rozmiar S :) Seter jest ciepły ale nie nadaje się, aby chodzić w nim samym w taką pogodę jaką teraz mamy :) Uważam, że na sam sweterek jest zdecydowanie za zimno! Chociaż jest to rozmiar S, można nosić to jako narzutkę na inny cieńszy sweterek :)

      Usuń
  52. Great selection! I love all the jumpers! Just found your blog and really enjoy reading it! Would you like to follow each other on GFC and bloglovin to stay in touch? Let me know!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  53. zgadzam się jesteś piękna i piękny płaszczyk ; )

    www.pajpeczka.blogspot.com , obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicznotka.. ledwo poznałem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może napisałbyś jak masz na imię... jak mnie znasz... Bo ja po wpisie nie kojarzę ;)

      Usuń
  56. Masz śliczne włosy ;) Szukałam takiego swetra :)
    http://rosekir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Hey :) just saw your comment on sheinside about the black coat. It fits you very well :) wich size did you buy? I'm Not shure about it :o

    OdpowiedzUsuń
  58. I also saw your comment on sheinside. The coat is really beautiful! Which size did you ordered? And how tall are you? Thank you for your answer!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi :) I order SIZE M (black coat). I'am tall- 165 cm ;)

      Usuń